Friday, March 18, 2011

~ Emosi mengEmosionalkan aku. Ggrr!

Assalamualaikum.

selamat hari jumaat buat kawan kawan. hari ni holiday. ak setia kat bilik. xtau nak buat apa.
tolonglah ajak aku keluar!
EMOSI.
sejak semenjak ni aku memang sangat sangat emosi. hampir seminggu jugaklah. semua orang aku nak marah.
Mix of feeling actually.
Marah. Sedih. Sakit. Kecewa. Gembira. Gila.
Aku pun x pasti.
Sebenarnya aku dah cukup cukup TENSI duduk kat sini. terperuk dalam bilik.
Bila aku fikir balik. It is a life? adakah aku tengah menempuhi sebuah kehidupan?
kalau ianya kehidupan, kenapa hidup aku macam ni?
membosankan. macam tiada apa yang menarik.
Atau sebab aku sendiri yang tak nak enjoy dengan life aku sekarang?
Huh! tolonglah. I Hate this!

Dalam emosi emosi pada hari hari yang lepas.
Aku da teremosi dengan sesorang,
Yes, benda nya kecik ja sebenarnya.
Dan kalau bagitau sebab die kat sini pun memang sangat nonsense.
Tap aku xtau kenapa aku terasa sangggat!
I crazyed call him everyday. Then saja nak story crita crita yang bodoh yang berlaku di kelas.
Lepas tu bleh plak dia cakap macam 2. Look i'm very DISGUSTING untuk dia.
Or adakah aku yang tibe tibe menjadi terlalu sensitif. Omaigod.
Bukan. Bukan sebab 2!
Situasi aku kat sini sangat hell.
Tiada siapa nak dengar cerita cerita bodoh aku.
So, Fahamlah. I need someone. Hope u can be walaupun u jauh berkilo kilometer dari sini.

p/s = Im sorry for all my stupideness.

No comments:

Post a Comment