Sunday, October 9, 2011

Kuala Perlis, Padang Besar, Gua Kelam

Bismillah.

First of all, saya nak ucapkan selamat kepada semua.

Selamat hari lahir. Selamat bercuti. Selamat pengantin baru. Selamat bekerja :)

Alhamdulillah. Semalam baru saja pulang dari trip untuk subjek Polisi Pelancongan di Homestay Kampung Beng, Perak. Such a nice experience, nice places, nice people. Trip dah pergi, report belum in progress lagi. Nant lahhh. *Penyakit malas.


Hokey! Penceritaan kali ni adalah berkenaan trip saya dengan Cik Mat. Saya juga nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga kepada Cik Mat yang sudi datang sini melawat saya kat sini yang kesunyian jauh dari keluarga. Isk Isk, nangis japp. Cik Mat hebat!

Mr Orange Juice <3 Ms Iced Lime


Malam pertama : Kuala Perlis.


Setelah terpaksa berpindah pindah meja. Terpaksa mengalah dengan keluarga keluarga besar yang lain. Ciss.Tengok lah nant. Gua beranak ramai ramai. Time tu tak da sapa berani nak halau halau.


Cadangan : Sila sediakan meja khas untuk pasangan yang belum beranak.


Bazaar Padang Besar.
Tak ada captured gambar kat Padang Besar.


Sebab bajet busy shopping. Yeah, window soping ja.


Gua tak mampu even kat Padang Besar pun :'/


Kelam sungguh gua ini


Attention : Servis keretapi dalam gua sudah ditiadakan atas sebab sebab tertentu.
Kesulitan amat dikesali.

Cik Mat hebat !

Mesti kena kembangkan hidung tanda sedap !
Sebelum.



Selepas I


Selepas II

Malam ke dua : Kuala Perlis again!

Request for Ketam bercili, tap sampai ketam masak merah.

Ok lah, sebat jaa!

Okay. sekian saja. Terima kasih Cik Mat.

I love u.

No comments:

Post a Comment