Tuesday, July 27, 2010

is not about to create enemy~

Is not abut to create enemy. hampir belas2 kali jugakk ot Mr.Hamzah ulang ayat 2. sejak dari masuk 1st class last week. itu ja yg die ulang. aku sukakanya. semangat nya. semuanya. bukan kerana rupanya. hari ni die sebut lagi. walaupun aku seorang yang mudah hilang fokus, aku sukakanya. dia cakap hidup bukan untuk bermusuhan,tetapi persahabatan. xda orang yg suka orang x suka die. betul! aku setuju.

die cakap lagi. "we are human being,learn by mistake". setiap orang lakukan kesilapan. That was human. sebb kita bukannya malaikat. perkataan dia bnyak pengisian.walaupun di belakang, aku sering2
berbual2 dengan kia(aktvt wjb dalam clas),tapi kata2 die tersemat dihati sanubari.

topik penceritaan dibelakang> aku n kia sebuk bersembang. kami memang suka perkara yang x masuk exam. kia suruh aku cari lagu Pedih-Awie n Ku dalam dilema-Mus. dia cakap lagu 2 mmg layan. kami memang sukakan hiburan. kia memang btol2 kipas susah mati Awie. aku xtau knpa. aku? layan ja semua.

ak n kia yg suka buat xtvt sendiri dlm clas.
abaikan lec. kt depan.
: gmbr-clas hub. etnik (mr,khadafi)
: semester 1, 11 march 2010



No comments:

Post a Comment