Monday, October 4, 2010

essemen!

Alhamdulillah.
aku patut dan harus mengucap kesyukuran walaupun hasilnya xseberapa. bukan setakat x seberapa sebnarnya, tapi sangatlah hampeh!
dalam hal ni aku x salahkan sesiapa. even ketua aku, Si Kerel 2 pun mmg xsalah apa2. Has pun x salah. memang betul kata en.K (lecture subjek rekrasi) aku 2, mmg all the thing is doing last minute. so inilah hasilnya.

tapi kata2 en.K tadi masih terngiang2 lagi di benak ku, " apa mazhab yg awak guna ni". aku terdiam tanpa kata. menyesal bgtau training berkayak n berbasikal akan diadakan pada hari selasa ni.

" hari khamis nk pegi, awak baru nk buat training? " ingin saja aku cakap yg keputusan destinasi yg x tetap sebelum ni adalah salah satu punca semua ni berlaku. just imagine, 1st discussion ckp nk g gunung korbu, then g gunung batu putih, sedim, n bnyk lagi. xmgkin semua tempat sama die punya training n jenis aktiviti.

aku juga turut menyesal mengeluarkan sejarah silam yg training jungle trekking pernah diadakan. aku tau ramai yg ngada2 n malas datang time training 2. bila en.K tnya, aku kaku. xtau nk jawab pa. adakah aku harus back up semua rakan2 yg malas, ataupun aku perlu reveal perkara yang betul. dalam ketika aku sedang berdiam diri, 1 suara tiba2 lantang berkata2.

"semua join encik!" aku pandang belakang. oh, yunus rupanya. " keluar awak!! " en.K dengan riak mengarah yunus keluar atau bahasa kasarnya berambus dari kelas 2. kesian yunus. aku xdapat buat apa2. aku terus berdiam diri.

malam khmis ni kami akan bertolak ke Pulau Pangkor.
secara x sewenangwenangnya aku tibe2 di lantik jadi AJK Program.
sebenarnya aku baru tau minggu lepas yg aku termasuk dalam AJK ni.
sadis!

nk nangis,tapi malu!



No comments:

Post a Comment