Friday, October 22, 2010

~pedih!

mlm tadi, aku tido d bilik kia.selepas layan cerita ka ho na pyar hei!:P
2nd hindustan movie yg aku tengok secara full.maaf, aku mmg kurg minat.
tapi okay la crita smlm, agak layan jgk la.
leh sebb movie habis lewat, bermakna aku x dpt nk pulang untuk tidur d bilik menemani kak Mas!
sory kak mas :(

d sebbkan kia ada game futsal pukul 8 pagi, so aku harus bangun awal untuk pulang kebilik sendiri.ye, of kos dlm mind aku time 2 adalah sambung tido balik.

jadi, pagi 2 aku pulang.dell ikut bersama sebb die berhasrat nk borrow sport shoes aku.okay,kami bergerak.dalam keadaan yg masih mamai, aku meraba2 beg mengkuang (yg sebelum ni adalah beg telekung mak aku) untuk mencari knci bilik.
tibe2, Zas..
adus, aku keluarkan tgn n tengok balik.huh, darah meleleh2.jari telunjuk tgn kanan aku.aku tunjuk kat dell, die ckap,"ei, darah,lembik lutut ak" untuk mengelakkan daripada dell mati d tempat kejadian, aku hilangkan tgn aku dari pada pandangannya.
memang sgt pedih!!
kita imbas balik sejarah semalam.
aku g bilik kia bawak kerpok ikan (yg d beli d pangkor time trip hari 2). jadi untuk bukk plastik 2 ak pinjam pisau kia.so, oleh kerana mls nk letak balik pisau d tempat asal, aku letak ja dlm beg yg kebetulan ada kt sebelah aku time 2.
ye, aku akui ini semua salah aku.
tapi time xboleh undur balik.
baru saja kaki aku nk baik, tgn pula.ibarat sudah jatuh d timpa tangga.huh!sgt tragis.


*mcm mana aku nk menaip lagi nnt!

No comments:

Post a Comment