Thursday, December 1, 2011

Beauty, Be strong !

Bismillahirahmanirrahim,
Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Sempat juga saya untuk merasai keindahan 1 December 2011. Syukur Tuhan masih panjangkan umur saya hingga ke saat ini. Terima kasih Tuhan.

Beauty, be strong! . Beauty, actually is refer to me my self. And, i dont care if u reader do irritate with my keperasanan nihh. I just trying to give my self sedikit kekuatan. Dan saya dah cuba pelbagai cara seperti senyum di depan cermin. Menyanyi sekuat hati. Lari setempat di dalam bilik. Ketawa secara tiba tiba. Puji diri sendiri. Ye, macam yang baru saya buat tad.

Sebenarnya, sejak semenjak ni saya rasa amatlah down sekali. And i don't know why. banyak perkara pelik berlaku. Dan yang paling ketara dalam masa satu minggu saya dah mengalami tiga kali mimpi yang pelik. Satu darinya saya bermimpi ibarat sedang di seksa. Dan dua lagi saya bermimpi dua orang yang telah tiada. Atuk saya dan juga Ayah kepada kawan baik saya. tetapi, saya lebih senang untuk tidak terlalu memikirkan mengenaia apa maksud mimpi mimpi tersebut. Walaupun kadang kadang ia datang dan membuatkan saya terfikir-fikir.

Dan , saya tiba tiba rasa malas nak type lagi. Insyaallah bersambung.

No comments:

Post a Comment