Sunday, May 8, 2011

~ Buat sang Bonda Tercinta

Bismillahirahmanirrahim.

Assalamualaikum : D

Selamat hari ibu saya ucapkan pada semua ibu ibu d seluruh pelusuk dunia!


Especially, My Lovely Ma, Puan Meriam Bint Jusoh.







For my sis yang baru ja dapat anak.



My Ibu Ibu saudara. My ibu ibu kepada kawan kawan saya.

My future mother in-law and also my future sister sister in-law ;D


Dan paling tak lupa juga, pada diri saya sendiri! Eh, saya ada anak sedara. Automatically saya adalah golongan golong ibu jugep! But the ever Hot mama okeh.


Dan sempena hari ibu ni,

saya ada sebuah karya puisi teragung untuk dipersembahkan pada ibu saya.

Terimalah...


Ibu.

Ibu.
Engkaulah ratu hati ku ;')


Maaf! saya memang tak pandai berkata kata apatah lagi berpuisi bagai.

Dan sekarang ni saya amat rindukan Ma saya.

Tak sabar nak habis exam dan pulang ke kampung halaman.


Selamat hari Ibu juga untuk Si Ibu :






No comments:

Post a Comment